MOKYKLOS PRIORITETAI 2022-2023 M. M.
- Ugdymo(si) kokybės, orientuotos į kiekvieno vaiko pažangą, užtikrinimas.
- Sveikos, saugios ir jaukios mokymo(si) ir ugdymo(si) aplinkos formavimas.
- Pozityvios komunikacijos stiprinimas tarp mokyklos bendruomenės narių.
- Visapusiška mokinių ugdomoji veikla, stiprinanti pilietiškas ir dvasines vertybes.
MOKYKLOS VEIKLOS TIKSLAI IR UŽDAVINIAI 2022-2023 M. M.
I TIKSLAS. Gerinti ugdymo(si) proceso kokybę, kurti aktyvųjį mokymą(si) skatinančią aplinką.
UŽDAVINIAI:
- Tobulinti mokyklos vadovų, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų bendrąsias, dalykines ir skaitmenines kompetencijas.
- Taikyti pamokose įvairius mokymo metodus, skatinančius aktyvųjį mokymąsi.
- Tobulinti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimą ir įsivertinimą, siekiant atskirų mokinių pažangos.
- Skatinti mokinių pažangą mažinant atotrūkį tarp mokinių pasiekimų, orientuotis į skirtingus mokinių poreikius.
II TIKSLAS. Plėsti mokyklos bendruomenės sveikatingumo, ekologinio raštingumo galimybes, ugdyti pilietines ir dvasines mokinių vertybes.
UŽDAVINIAI:
- Didinti fizinio aktyvumo ir sveikos gyvensenos poreikį bei įgūdžius.
- Stiprinti mokyklos bendruomenės ekologinę kultūrą.
- Stiprinti pilietinį ir dvasinį mokinių ugdymą.
III TIKSLAS. Plėtoti saugios ir jaukios aplinkos mokykloje kūrimą.
UŽDAVINIAI:
- Kurti ugdymui(si) palankias, saugias edukacines erdves, stiprinti mokyklos materialinę bazę.
- Gerinti mokinių savijautą mokykloje, veiksmingai vykdyti prevencines programas.
IV TIKSLAS. Ugdyti mokyklos bendruomenės narių atsakingumą ir efektyvų bendradarbiavimą.
UŽDAVINYS. Plėsti atsakingą ir aktyvų mokyklos bendruomenės įsitraukimą į bendrą veiklą.
Keliant 2022-2023 m. m. mokyklos veiklos tikslus ir uždavinius bei nustatant mokyklos veiklos prioritetus, atsižvelgiama į mokyklos 2020-2024 strateginį planą, Vilniaus r. savivaldybės Švietimo skyriaus 2022-2023 m. m. numatytus švietimo prioritetus, mokyklos vidaus kokybės įsivertinimo išvadas ir rekomendacijas.
informacija atnaujinta 2023-02-22