Veiklos prioritetai, tikslai ir uždaviniai

MOKYKLOS PRIORITETAI 2022-2023 M. M.

  1. Ugdymo(si) kokybės, orientuotos į kiekvieno vaiko pažangą, užtikrinimas.
  2. Sveikos, saugios ir jaukios mokymo(si) ir ugdymo(si) aplinkos formavimas.
  3. Pozityvios komunikacijos stiprinimas tarp mokyklos bendruomenės narių.
  4. Visapusiška mokinių ugdomoji veikla, stiprinanti pilietiškas ir dvasines vertybes.

MOKYKLOS VEIKLOS TIKSLAI IR UŽDAVINIAI 2022-2023 M. M.

I TIKSLAS. Gerinti ugdymo(si) proceso kokybę, kurti aktyvųjį mokymą(si) skatinančią aplinką.

UŽDAVINIAI:

  1. Tobulinti mokyklos vadovų, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų bendrąsias, dalykines ir skaitmenines kompetencijas. 
  2. Taikyti pamokose įvairius mokymo metodus, skatinančius aktyvųjį mokymąsi.
  3. Tobulinti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimą ir įsivertinimą, siekiant atskirų mokinių pažangos.
  4. Skatinti mokinių pažangą mažinant atotrūkį tarp mokinių pasiekimų, orientuotis į skirtingus mokinių poreikius.

II TIKSLAS. Plėsti mokyklos bendruomenės sveikatingumo, ekologinio raštingumo galimybes, ugdyti pilietines ir dvasines mokinių vertybes.

UŽDAVINIAI:

  1. Didinti fizinio aktyvumo ir sveikos gyvensenos poreikį bei įgūdžius.
  2. Stiprinti mokyklos bendruomenės ekologinę kultūrą.
  3. Stiprinti pilietinį ir dvasinį mokinių ugdymą.

III TIKSLAS. Plėtoti saugios ir jaukios aplinkos mokykloje kūrimą.

UŽDAVINIAI:

  1. Kurti ugdymui(si) palankias, saugias edukacines erdves, stiprinti mokyklos materialinę bazę.
  2. Gerinti mokinių savijautą mokykloje, veiksmingai vykdyti prevencines programas.

IV TIKSLAS. Ugdyti mokyklos bendruomenės narių atsakingumą ir efektyvų bendradarbiavimą.

UŽDAVINYS. Plėsti atsakingą ir aktyvų mokyklos bendruomenės įsitraukimą į bendrą veiklą.

     Keliant 2022-2023 m. m. mokyklos veiklos tikslus ir uždavinius bei nustatant mokyklos veiklos prioritetus, atsižvelgiama į mokyklos 2020-2024 strateginį planą, Vilniaus r. savivaldybės Švietimo skyriaus 2022-2023 m. m. numatytus švietimo prioritetus, mokyklos vidaus kokybės įsivertinimo išvadas ir rekomendacijas.

informacija atnaujinta 2023-02-22