2025 m. spalio mėnesį 4 klasė aktyviai dalyvavo respublikiniame projekte „Olimpinis mėnuo“, kuris skatino mokinius gyventi sveikiau, būti fiziškai aktyvesnius, rūpintis savo emocine gerove ir ugdyti pilietiškumo jausmą. Projektas truko keturias savaites, o kiekviena jų buvo skirta vis kitai temai – fiziniam aktyvumui, sveikai mitybai, emocinei sveikatai ir pilietiškumui.
I-oji savaitė – FIZINIS AKTYVUMAS
Pirmąją savaitę siekėme paskatinti mokinius daugiau judėti kasdienėje aplinkoje. Klasėse vyko rytinės mankštos, aktyviosios pertraukos, sportinės estafetės bei įvairūs judrieji žaidimai. Vaikai buvo raginami kuo daugiau laiko praleisti gryname ore, dalyvauti sportiniuose iššūkiuose. Mokytojai kūrybiškai integravo judėjimo veiklas į pamokas, parodydami, kad fizinis aktyvumas gali būti smagus ir įvairus kasdienis įprotis, o ne tik sporto pamokų dalis.
II-oji savaitė – SVEIKA MITYBA
Antrosios savaitės metu su vaikais kalbėjomės apie sveikos mitybos naudą ir tinkamų maisto pasirinkimų svarbą. Aptarėme, kaip atrodo subalansuota mityba, kiek vandens reikia išgerti per dieną, kokie produktai teikia energijos ir stiprina sveikatą.
Praktinės veiklos metu kartu su mokiniais gaminome varškės apkepą – kalbėjome apie varškės naudą, skaičiavome ingredientus, stebėjome kepimo procesą ir, žinoma, ragavome savo pagamintą patiekalą. Ši veikla suteikė vaikams daug džiaugsmo, paskatino bendradarbiauti ir parodė, kad sveikas maistas gali būti ir skanus.
III-oji savaitė – EMOCINĖ SVEIKATA
Trečiąją savaitę mokiniai mokėsi atpažinti ir įvardyti savo jausmus, kalbėjosi apie draugystę, pagarbą, pagalbą vieni kitiems. Klasėse vyko kūrybinės veiklos – emocijų koliažai, pasitikėjimo žaidimai, draugystės simbolių kūrimas. Mokiniai suprato, kad visos emocijos yra svarbios ir jas galima reikšti saugiai bei kūrybiškai. Ši savaitė sustiprino tarpusavio ryšius ir klasės bendrystės jausmą.
IV-oji savaitė – PILIETIŠKUMAS
Paskutinę savaitę skyrėme pilietiškumo ugdymui. Vaikai diskutavo, ką reiškia būti geru piliečiu savo klasėje, mokykloje, mieste ir šalyje. Mokiniai mokėsi atsakomybės, pagarbos vienas kitam, suprato, kad pilietiškumas prasideda nuo mažų, bet prasmingų darbų.
Projektas „Olimpinis mėnuo“ buvo puiki galimybė stiprinti sveikos gyvensenos įgūdžius ir vertybines nuostatas. Vaikai aktyviai įsitraukė į veiklas, džiaugėsi bendravimu, kūryba, judėjimu ir naujais atradimais. Mokiniai ne tik sužinojo daugiau apie sveikatą, bet ir praktiškai pritaikė žinias kasdienybėje.
Projektas paskatino bendruomeniškumą, atsakomybę ir pozityvią nuotaiką klasėje.
